onsdag 28 maj 2008

Stalker

Idag fick jag en stalker efter mig (dock ej promenadmannen) men väl en annan man. Eller snarare pojke för han såg inte ut att vara många dagar över 20.
Jag gick hemmåt efter jobbet och kände mig ruskigt risig, håret var hemskt, ja jag kände mig helt enkelt i ett bedrövligt skick. Så hör jag ett OJ när jag passerar genom dörrarna ut ur forumgallerian. Jag fortsätter gå in mot Svavagallerian då jag hör en röst säga ursäkta, men du e så himla snygg. Shit tänkte jag, grabben skaffa brillor. Jag mumlar ett tack och skyndar vidare varpå han hänger på och snackar en massa. Dock lyckas jag efter en stund skaka av mig honom genom att gå in i en butik.
Men alltså är det såhär man gör nuför tiden när man raggar? Eller? Jag har blivit gammal.

Jag e besviken, kryssningen på lördag ser ut att bli inställd.

Äter lite ägg och ostsallad här, ska straxt gå ut och poweralka lite....

Inga kommentarer: