fredag 6 juni 2008

Dagens ord: Nationaldag

Ja vad säger man? 6:e juni och natoinaldag just idag. Vart tog våren vägen? Det sa bara pang så var sommaren här. Jag jobbar 4 veckor till sen är det dags att ha semester.
Ja vad gör man egentligen på sin semester? Singel med hund och alla vänner har sambos eller partners. Shit vad tråkigt egentligen. Jag vill ju verkligen hitta på något skoj... Lite ångest där skulle jag vilja säga..
Självklart har jag 1000 saker att fixa med i stugan. Så det är väl lika bra att ta tag i de grejjerna med. Men jag vill bort en stund, ett tag...

Har inte skrivit på ett tag. Täker inte kommentera den gångna veckan heller.

Men ett par ord om promenadkillen måste bara läggas in. I onsdags 5.30 på min morgonrunda höll jag på att krocka med honom på en gångväg. Vi var båda fullt fokuserade på våra morgonpromenader. Men vad i hela fridens namn gjorde han ute så tidigt? Vad har nu hänt? Han går ju alltid straxt innan kl 7. Nej något har hänt, han måste fått ännu mer dille i huvudet än vad han har redan nu... Ja intressant är det.

Inga kommentarer: