måndag 26 maj 2008

Ja vad säger man

Han gick förbi mitt hus igen, promenadkillen såklart!
jag har inte sett honom på flera dagar, men så skulle jag ta ett glas vatten, råkade kika ut och där gick han, snabb e han också. Han går i rask takt. Ungefär samma tider också. Dock inte i morse eller också missade jag honom.

Grejjen är att mina grannar har också sett honom, det är ju lite komiskt.

Nog om promenadkillen för idag.....

Fredagen tillbringades på flustret. No Tjafs spelade, riktigt roligt band. Var där med Kenneth och Anette från jobbet.
Lördagen blev det grillfest hos Anna & Micke i Årsta. Mycket trevligt där med.
Så det blev en 2-dagars. Känns ju i kroppen att festa så.
Sen en stugsväng på söndagen...

Nu känner jag mig helt slut. Huvudet värker och kroppen är trött. Gick upp 5.30 i morse, men i morgon ska jag sova så länge jag kan. Men mina morgonpromenader piggar ju verkligen upp, men jag e tröttare än normalt på kvällarna. Kanske beror på att jag äter dåligt. Borde nog äte lite mer än vad jag gör...

Inga kommentarer: