söndag 4 maj 2008

Jag är inte bitter

Nej inte alls, borde jag vara det? Har gått med ryggskott i 4 veckor nu.
Tack och lov börjar det släppa lite nu. Jag har ju nästintill blivit tokig.
Det sägs att är man paj i magen så mår hela kroppen dåligt men jag tror nog att det ska vara är man paj i ryggen....

Valborg har nu rullat förbi, en mycket trevlig tillställning blev det. Frukost+lunch+middag med jobbet. De hade hyrt halva stan.

Helgen nu har varit otroligt lugn. Igår var jag ut till stugan och spanade. Tog bort blommorna/knopparna på alla maskrosor så de inte ska hinna blomma och fröa av sig, smart tyckte jag. Sen småpysslade jag lite och städade stugan. Känns mycket frächare nu. Ska se om jag får något golv inlagt i sommar. Jag har ju mitt lilla "kök" ute i boden. När jag stod och kokade kaffe så fick jag syn på en död mus, på bänken. Mysigt värre. Men åh så söt den var.

Inga kommentarer: