onsdag 14 maj 2008

Dagen i mitten av veckan


Idag är det onsdag, jag tycker att veckan har gått så himla sakta. Men ändå så är det ju redan onsdag. Snart ska jag gå och sova och när jag vaknar är det torsdag. Sen på fredag är det after work med jobbet, vi ska till Spice, saluhallen och det ska bli mycket kul. Sen på lördag kommer Danne hit, vi har inte setts på hur länge som helst nu känns det som. Ska bli riktigt kul att träffa honom.


Idag har jag sått röd chili, jag tror att man kan bestämma styrkan på dem själv, iallafall till en viss del. Vattnar man mer så blir frukterna svagare i styrkan. Jag testade att äta frukten som den var nu och den var iallafall inte superstark.


Sen måste jag lägga in en bild på MINA vitsippor, ja för jag har faktiskt några såna på min tomt. Jajamensan bara mina...

Inga kommentarer: