onsdag 23 april 2008

Aj som f-n


Kan inte förstå hur det kan göra så ont så jädrans länge. Smärtan har suttit i över 2 veckor nu och den har ju bara blivit värre. Idag gick jag och jobbade och nu ikväll har jag rejält ont. Så det var väl kanske inte så bra, men men det är väl bara att härda ut. Tors + fre sedan är det helg.


Idag började ett av mina favoritprogram, Söderläge. Jag gillar alla de här trädgårdsprogrammen som går på tv just nu, men långt ifrån alla har börjat. Så nu går jag och väntar med spänning. Särskilt på Ernst, får så mycket inspiration av honom. Jag tror bestämt att jag ska skicka ett mail och fråga om han vill komma och hjälpa mig i sommar, ja man vet ju aldrig om han dyker förbi. *S*


På Söderläge så satte de iallafall upp ett riktigt fint pilstaket. Jag hittade ingen bra bild, men iallafall en liknande som jag infogar.

1 kommentar:

linnzan sa...

Trevligt att träffas ikväll, det var en surprise! Vi måste ses snart tjejen! Kram