tisdag 7 oktober 2008

Nya bud

Nu är det höst, banne mig så är det så. Sommaren gick fort i år.
Kallt är det och löven är röda. Men vackert som sjutton får jag erkänna att det är.

Appropå det så måste jag ut till stugan i helgen och städa inför vintern. Det är dags att bomma igen och kanske plocka upp lite rödbetor och palsternackor. Men först så tror jag att vi kan hinna med en after work på flurran på fredagen. Det bästa med att gå ut en fredag är att det blir så mycket mer helg att njuta av. Lite skoj på fredagen med vin o dans. Sen har man verkligen hela lördagen och söndagen kvar att njuta av. Jag hoppas på bra promenadväder!

Nya bud, ja det är det sannerligen.
Jag har tagit ytterligare ett beslut i mitt liv. Jag ska sälja min lägenhet innan jag köper en ny. So what om jag får flytta hem igen, det kommer ju förhoppningsvis bara vara för några månader innan jag hittar något nytt.

Inga kommentarer: