söndag 26 oktober 2008

Uppskattat armband

I fredags tog jag tåget till Stockholm för en helkväll med min kompis Daniel, vi var ute och åt, men det blev inte sent för han skulle upp tidigt och jobba på lördagen.



Så jag tänkte att jag kan ju slå två flugor i en smäll och sov över och åkte tidigt på morgonen till liljeholmen där min bror bor med sin familj. Hans fru Anneli hade fyllt år och jag hade gjort ett armband. De blev paffa att jag dök upp utan förvarning men glada. Anneli blev verkligen jätteglad åt armbandet.




Armbandet är från panduros smyckesats Elements och just denna modellen heter Phosphorus.
Mycket härliga pastellfärger och silver.

Annars har helgen varit bra förutom en incident igår.
Vi var på väg till en fest uppe i Nyby och lyckas med att krocka. Vet inte riktigt vems felet var. Bilen jag satt i backade och den andra bilen bakom måste ha kommit i ganska hög fart. Det blev en rejäl smäll och nu sitter jag här och har ont i ryggen. Verkligen inte lyckat, vi kom in på festen med trumpna miner sen åkte vi hem efter en timme. Jag är glad för att jag inte körde och jag är glad för mina starka morfintabletter som jag har.

I eftermiddag ska jag över till Österängsgatan och fira Danne hemma hos hans mamma. Vi ska äta lite tårta och ha det trevligt!

Inga kommentarer: