söndag 12 oktober 2008

Lat söndag

Har inte kommit ur soffan ännu. Robert låg framför tv:n när jag kom upp kl 9:15, han hade varit vaken sen kl 6 och sett formel 1. Nu ser vi lite Miami Inc och visst blir jag sugen på en tatuering till. Kanske, kanske jag gör en på benet, mja det tål att tänkas på.
Igår var vi hos Roberts bror och lille brorson Jesper och såg på fotboll, nåja jag satt mest i min egen värld och stickade på min randiga halsduk som snart blir klar.

Vi ska straxt gå ner på stan och kika lite. Tänkte köpa en klänning sen blir det nog lite lunch på jalla jalla. Tänkte satsa på en vegetarisk nyttig mezetallrik. Sen är det bara att komma igång med träningen så snart som möjligt. Vi åker ju till egypten om knappa 2 månader, så det gäller att vässa strandformen.

Inga kommentarer: