måndag 29 september 2008

Måndag 16:00

se där måndag eftermiddag redan, snart är det fredag igen!

Andreas fyller 30 år idag, men i helgen så firade vi hans födelsedag ombord på Birka Paradise. Det var mycket trevligt, god mat och några goda drinkar. Jag drack väldigt lugnt och sansat, faktiskt bara 2 st drinkar uppe i baren.
Jag drack en apple sour martini, det var lika delar apple sour, martini och tranbärsjuice. Oj vad god den var, såklart drog jag till med en klassisk irish coffe på den. Lite taxfree shopping blev det också, 3 st afrikanska viner och en cointreau. En puma parfym till mig och JLO glow in the dark till mamma.

Väl hemma så blev jag upphämtad av en sjuk pojkvän som hade bosatt sig i min soffa där han hade legat hela dagen. Farligt det där med att lämna ut nycklar, man vet aldrig när man blir av med dem då. *S*
På kvällen åt vi indisk mat, den var god, helt okej.

Idag kl 17:00 ska jag smyga iväg på en modellregistrering för hårmodeller, jag är skeptisk som vanligt, men kan ju alltid kika in och se hur det känns. Mitt hår är är mitt allt...

18:00 är det dags för en lägenhetsvisning igen, ja jag vet att jag sa att jag skulle lägga ner, men denna är intressant så varför inte?

19:00 ska det tydligen stå middag uppdukad hemma hos mig, lagad av min egen personlige kock. Ska bli mycket intressant. Helt klart tror jag att det blir en höjdare...

Inga kommentarer: