torsdag 18 september 2008

Nu lägger jag ner...

....allt vad lägenheter och budgivningar heter.
Det får vara så länge.

Har börjat småpyssla lite hemma. Bla har jag börjat måla på en väggstump som jag har i köket, en sån snutt som jag har lämnat kvar. Ibland blir det bara inte av...
Försöker även få fason på dörren som blev dålig i stamrenoveringen. När jag ändå är på G kanske jag borde måla om? Ja det är ju alltid kul att få nytt och fräscht.
Har blivit alldeles kär i en ljusgrön färg, kanske skulle jag måla hela vardagsrummet i den färgen sen matcha med en fondvägg i brunt?

Hösten har kommit, kallt och grått är det. Det var länge sedan jag såg solen nu.
Tiden går så fort, tycker jag är fullbokad jämt.
Med pojkvän så blir det ännu mer att göra känns det som. Iallafall mer folk att åka runt och träffa. Han ska träffa mina vänner och jag ska träffa hans. Men snart har vi nog klarat av alla som man "bör" träffa.

Det har varit såååå mycket på jobbet, men äntligen har jag en lugn stund just nu...

Inga kommentarer: