söndag 21 september 2008

Söndag ...

... och klockan är 11.03 och vi har fortfarande inte tagit oss ut.
Robert står i dushen och försöker piggna till och Simpson ligger däckad på byrån i fönstret.
Tror jag är den enda som är pigg här

Gårdagen var lite jobbig, var ju barn/hundvakt. barnen var inga problem alls, de är ju stora så de klarade sig själva. De var ute och cyklade till kl 22.
Men hundarna, oj oj oj säger jag bara. 3 st totalt med pimp, alla bråkade med alla, valpen kissade inne 4-5 ggr och spydde en gång. Så det var fullt ös och konstant passning. Den enda stund de var lugna var ca: en kvart när vi satte oss ner och åt middag. Puh
Men dock var det trevligt.

Idag ska jag till jobbet och hämta ett skrivbord som jag har köpt, tror det blir superbra som sybord. Ska göra om lite hemma nu är tanken. Sen har jag ju en del målerier kvar. Får försöka ta tag i en del av det till veckan som kommer.

Inga kommentarer: