lördag 27 september 2008

Nutrilett dag 5 har varit

Den var igår och det gick superbra. Det var ju förväntningarnas dag, som jag hade väntat.
Jag drog med fröken Larsson ut på bredbar och åt en härlig middag. Kycklingspett med potatisgratäng och en tomatsås. Oj jag blev mätt på mina första tuggor sallad och bröd. Sedan gav jag mig på kycklingen, men gud vilken kramp jag fick i magen. Det gjorde så ont så jag fick nästan lägga mig ner.
Men gott var det, även om jag bara åt typ hälften.

Idag är det lördag och jag och Pimp har en soft lördagsmorgon.
Vi ses nyhetsmorgon och myser med ljus.
Jag har kokat kaffe och värmt en liten baguett i ugnen. Har ätit den med keso, skina och kokt ägg. Herregud så gott, vilken lyxfrukost jag har haft. Ont magen har jag heller inte fått.

Ikväll åker vi birka paradise och firar Andreas 30-års dag. Det ska bli superkul.
Vi ska äta en god 3-rätters middag. Det ska bli riktigt mumsigt.

Inga kommentarer: