måndag 8 september 2008

Då var det dags igen

Jag har inte skrivit på ett tag, det har varit mycket sedan så har jag varit ganska så trött.
Både lat och trött får jag nog skylla på.

I förra veckan så budade jag på en ny lägenhet vid Österängsgatan, denna gången var vi bara 2 st som budade mot varandra. Men jag har mitt tak vad gäller högsta bud, så han fick den för 1.270.000 kr vilket jag tyckte var lite väl mycket.

Nu på onsdag är det återigen dags för visning, en lägenhet som jag tycker verkar mycket intressant. Håll en tumme eller två. Grejjen är att jag drömde tidigare att det blev en lägenhet ledig precis där den ligger... Så who knows hur detta kan gå?

Blev en 2-dagars i helgen. Kräftskiva både fredag och lördag.Kan ju tala om att det blev betydligt mycket lugnare på fredagen än var det blev på lördagen. Får man skylla på dålig kräfta?

Inga kommentarer: