lördag 14 juni 2008

Fotbollsfest

Ja ikväll så gäller det, Sverige - Spaninen som spelar och även fast jag inte är något fan så anser jag att sverige bör vinna denna kamp.
Jag ska ju på fyrishov, de annordnar ett stort event där med artister, kommentatorer mm.
Om Sverige vinner lär det ju bli jordens fest. Trist med begravningsstämning.

Idag är det lördagen den 14 juni vilket innebär att det igår var fredagen den 13.e. Dock hände väl inte alltför mycket onda saker då. Jo någon olycka som jag läste om på aftonbladet. Men inte värre än någon annan dag.

På måndag ska jag till optikern efter nästan 4 år utan vare sig kontroll eller något. Fy mig jag vet. Men då är det dags. Blir 2 feta bågar och nya linser. Lär ju se 20 ggr värre. Men oj vad jag lär se bra sen när jag väl får de nya...
Hittade as-shyssta Ben Sherman bågar, men sen hittade jag något märke som heter red or dead. Aja lär få botanisera en del där innan jag lyckas bestämma mig. Får nästan ta med mamma.
Dock blir det inga mjäkiga bågar utan nu satsar jag på breda skalmar och färg. Det tror jag passar mig!

Inga kommentarer: