fredag 20 juni 2008

Midsommarafton

Idag är det då midsommarafton. En hel lång vecka sedan jag skrev sist.
Veckorna går så fort så jag hinner knappt med. På något vis flyter jag bara med. Jobbar äter sover... Livet flyter iväg på något vis...

Förra lördagens fotbollsfest var kanon, trots att sverige förlorade mot Spanien så var det otroligt kul att sitta där på läktaren och ropa hejjarramsor. I onsdags mötte sverige ryssland, även där blev det förlust men oj jag börjar gilla detta. Fotboll har aldrig varit min grej, men det är faktiskt spännande...

Idag så drar jag ut mot landet, närmare bestämt ut till Ärentuna. Där skulle det sättas upp partytält för runt 100 pers, så det kan nog bli väldans kul!

Trots lite tråkiga nyheter igår så önskar jag härmed en glad midsommar!

Inga kommentarer: