måndag 9 juni 2008

Rutiner....

Rutiner kommer och rutiner går men min morgonpromenad består. Ja det verka hålla i sig. Jag har ju gått i några veckor nu iallafall, är väl inne på 3.e eller 4.e nu om jag inte minns fel. Men grejjen är ju att det är INTE jobbigt. Egentligen kanske jag borde satsa mer och gå varje morgon, men nu kör jag varannan dag tills vidare. Är en stor bedrift bara det...

Innan juni är slut ska jag även köpa nautiluskort, det har jag lovat mig själv! Jag fick ju tillbaka pengar från mitt gamla gym efter månader av telefonsamtal och påtryckningar. Ska börja med att simma och kanske något spinningpass för att komma igång. Ja egentligen älskar jag spinning. Jag blir så taggad när alla cyklar i ett sånt jäkla tempo, jag blir inspirerad och vill cykla fortare än alla andra...

Denna dag går nog till historien, det var så stressigt på jobbet så att jag var stressad hela vägen hem. Sånt är aldrig kul...

Inga kommentarer: