måndag 10 mars 2008

Sen söndag

Å här sitter jag och ugglar. Fast jag har suttit och sett film och tv hela kvällen. Å så har jag ätit blåbärsglass. En present har jag också fått, en stor kaffekanna i glas av en mycket trevlig filmgäst. Kanske kan vara en pik att jag kokar för lite kaffe? Men nu blir det defitivt stora kannor framöver.

Igår kväll var det då dags för Brödrasällskapet FFF`s 80-års jubileeum, det var mycket trevligt, roliga människor och fantastisk god mat. Mamma, jag och 2 grannar rumlade hemmåt vid 1 i mycket bra skick. Trevlig kväll, vi vann även en klocka som vi tog hem till pappa som inte kunde vara med på "sin" egen fest.

Idag var jag på möte i Tuna, var riktigt segt och långdraget, men lite kul att se alla också. De sålde även en bok där om området så långt bak det går att minnas och kul var att min lilla stuga fanns på bild.

I morgon är det måndag och jag vet att det kommer vara lika kaosartat som alla andra måndagar. Men jag är van. Ska försöka ta det lugnt och i min egen takt. Stressa är inte bra och verkligen inget bra sätt att inleda veckan på...

Inga kommentarer: