söndag 30 mars 2008

Mardrömmar

Oj vad jag sov gott i natt, tills nu här på morgonsidan. Har drömt mardrömmar kan man säga. Det var både mord och våldtäkter. Ush vart kommer alla drömmar ifrån? Varför blir det så?
Kanske är så alla deckarförfattare får sin inspiration, fast de får nog ideerna när de är vakna skulle jag tro.

Var på en mycket trevlig middag igår hos Anna & Micke, fick god mat och trevligt sällskap. Simpson går mycket bättre ihop med katterna nu. Fast tror han kände sig lite obekväm. Den ena katten morrar ju så konstigt.
Sen lånade jag lite kläder tills på torsdag, ska se om jag ska ha någon utav klänningarna eller om jag får tummen ur och syr ihop en egen.

Ahh en härlig söndag framför mig, har just avslutat mitt kaffe i soffan och funderar på en stugsväng. Kanske skulle ta med lite goda mackor och ha picknick där ute. Återstår att vänta på solen nu bara.

Inga kommentarer: