fredag 21 mars 2008

Rädda skogen

Hittade denna smarta sida. Ett klick, kostar ingenting och du räddar en bit skog med hjälp av olika sponsorers hjälp. http://www.ettklickforskogen.se/
Tycker alla ska gå in och klicka där så mycket det bara går...

I går va jag med i radio. Var väldigt oplanerat. Satt och lyssnade på önskekvällen. Pratade lite om vad jag gjorde igår ikväll (vilket inte var mycket) sen vann jag faktiskt en film. Solstorm. Ska bli mycket kul att se den sen. Ska hämta den på tisdag är det sagt!

Idag är det långfredag. Vaknade innan åtta såklart, så är det ju alltid. Jag kan inte sova på mornarna, det går ju bara inte. Väntar på att Danne ska komma från Stockholm, lär väl bli runt 14. Ska bjuda på lite god mat och vin här hemma. Sen ska vi gå ner på stan och se Angel. Med Helena Bergström och Rolf Lassgård. Visserligen har den fått sämsta kritik man kan tänka sig, men både jag och Danne gillar de typen av filmer så jag tror nog att vi inte kommer att bli besvikna!

Snart dags för frukost här! Måste ha mtt morgonkaffe.

Inga kommentarer: