söndag 2 mars 2008

Leklust

Jag och mamma åkte runt en massa hela dagen igår, bla till leklust tror jag butiken heter. Shit vad tråkigt tänkte jag (vi skulle handla present till Felix som just fyllt 3 år). Det blev så att mamma fick dra mig ut ur butiken, jag låg på golvet grät och skrev i förtvivlan för att jag inte fick en vit leksakskatt som blinkade när man pratade med den. Visserligen kostade den 700 spänn, men det var på rea. Kanske överdrev jag att hon fick släpa ut mig där, jag kanske heller inte grät. Men iallafall hade jag stenkul. Jag är en sådan som går runt och klämmer och trycker igång allt som låter. Fick igång 3 spel samtidigt som lät väldigt roligt.

Hälsade på pappa igår, han såg trött ut. Hans rumpskompis ligger och gnyr dygnen igenom så han inte kan sova. Eftersom rumskompisen är väldigt gammal och svag föreslog jag för min far att han kanske kunde placera en kudde lite lätt över ansiktet på denne, han tittade lite på mig och sa att det kanske ändå inte var en dum ide....

Vi håller på och gör oss i ordning här, mamma och jag. Vi ska åka till Sthlm och fira Felix som just har fyllt 3 bast. Jag återkommer med mer info när vi varit där. Har nämligen köpt en present som jag tror att han kommer hata *S*

Inga kommentarer: