lördag 1 mars 2008

After work

After worken blev riktigt lyckad. Bandet som spelade hette Rydell och Ouick och de var asgrymma. Det märktes att de var poppis för hela stället gungade i takt och t.o.m de från de äldre generationerna öste på. Tjejen i bandet var grym på sax och hade en ännu grymmare catsuite, jag lovar härmed att jag ska sy en ännu grymmare catsuite än den som hon bar. Undrar bara när jag själv ska våga kräla i min, jag menar när använder man egentligen en sådan? Aja jag kommer nog på något.

Idag ska jag köra bil, ja men det blev inte så farligt igår. Bara 3 glas rött och en cider. Sen nattmackor med mamma 00:30. Pappa ligger ju inne på sjukhuset så hon är nog glad åt sällskapet. Vi ska åka och handla mat idag sen blir det nog ne sväng upp och hälsa på pappa.

Ikväll kan det kanske bli en sväng på Harrys, får se hur allt hinns med.

Inga kommentarer: