tisdag 29 juli 2008

Min älskade pimp

Nu ligger han inlagd på sjukhus, är supersjuk. Ännu så vet vi inte vad det är men i morgon får vi förhoppningsvis veta.
Han har varit dålig sedan i fredags, men nu idag så kräktes han ut massa blod och min mamma ringde mig på jobbet och bad mig att komma hem.
Så det var raka vägen hem, 2:a dagen på jobbet efter semestern, säkert inte så värst uppskattat, men vad gör man? Han är ju min lilla bebis.

Mamma sa att det var ok att ta honom i helgen, jag blev medbjuden ut i skärgården och både hon och jag tyckte väl att jag behövde det efter allt jobbigt som hänt. Så jag tackade ja och åkte på fredagen. Men det var redan då han insjuknade, så min mamma har inte haft det lätt i helgen.
Natten mot måndagen sov nog ingen, så det var en tung första dag.
Nu är det bara att hoppas och hålla tummarna

Skärgårdshelgen var iallafall kanon. Det var hur kul och mysigt som helst!

Inga kommentarer: