lördag 2 augusti 2008

Sjuka vovvar och bröllopsbestyr

Oj vilken vecka det har varit. Den har varit intensiv och gått så snabbt så att jag knappt hann med att tänka.
Simpan blev ju sjuk och fick spendera 2 nätter å Ultuna.
Dock har han kommit hem nu på permis. Så får vi se hur det går för honom. Han verkar bra mycket piggare. Efter telefonkontakt med sjukhuset så hade de fått in 3 st likadana fall. Men de hittade ju ingenting på proverna.

Gårdagen ägnades åt bröllopsbestyr. Jag höll på i flera timmar med att slå in paket, fina som sjutton blev de! Jag satsade på ursnygga paket helt enkelt. Tejpen tog slut mitt upp i alltihopa. (Skyller på Anna som slog in paket till sin brorson här sist). Men allt gick fint tillslut, jag körde allt med limstift, dock så lär de vara svåröppnade som bara den. Ikväll gäller det, festen är i Sthlm. Åker härifrån 13:30

Sen så har jag bestämt mig att om jag hittar rätt lägenhet så flyttar jag. Kravet är större, längre ner (våningsplans-mässigt) och närmare till stan. Lägre månadsavgift skadar inte heller. Nu har jag hittat en som känns rätt som jag ska titta på nästa helg. Jag hoppas på det bästa och håller alla tummar jag har!

Inga kommentarer: