söndag 6 juli 2008

Semester

Ja då var det åter igen dags för semester, från och med måndag är jag ledig 3 veckor framöver.
Det ska bli mycket skönt men på något vis lyckas jag med att känna mig stressad och det får jag bara inte göra. Stress är aldrig bra.

Fredagen inleddes med lite god mat och dryck på flustret i sällskap med P-A från jobbet samt vänner. Eftersom vi gjorde samma procedur förra året så får vi väl kalla detta för tradition snart. Iallafall var det mycket trevligt, trevliga männskor är alltid uppskattat.

Nu ikväll så har jag även denna kväll umgåtts med en arbetskamrat, nämligen Jenny. Hon bjöd hem mig på lite grillfest och vi har haft det himla mysigt. De har nyligen flyttat till radhus och det var bara så fint. Trevlig kväll med trevligt sällskap även här.

I morgon bär det av till stugan min....

Inga kommentarer: