tisdag 15 april 2008

Ont det gör ont

Japps det gör det, fortfarande efter snart 2 veckor så gör det ont. Grejjen är att det har ju bara trappats upp, så i takt med att dagarna har gått så har det bara gjort mer och mer ont.
Igår var jag till läkaren och det blev man väl inte mycket klokare av. Men nu ska mina smärtor iallafall utredas och jag ska iväg på röntgen. Det senare kan ju dröja ända upp till 2 månader, men ändå ska det bli skönt att kanske få något svar. Ev kan det vara diskbråck, men det får tiden och röntgen utvisa...
Fick jättespännande tabletter igår, ta två sa läkaren ooooh jag säger bara, sikken resa! Jag blev hög och låg hemma hos mamma och fnissade...
Tänker dock inte ta fler ikväll då det känns som att det börjar släppa lite grann.

Onsdag i morgon då. På fredag ska jag på en tjejmiddag, sen på lördag vill jag verkligen ut en sväng till min lilla kära stuga. Jag hoppas på bättre väder och att min kropp är i hyfsat skick..

Inga kommentarer: