tisdag 8 april 2008

Inspirerande smärta

Smärta som sjutton i ryggslut och höfter, det är ju bara skit med mig. Visst finns det de som har de värre men denna smärtan jag hade denna gången var inte nådig. Igår mådde jag så dåligt så jag trodde jag skulle kräkas på väg från jobbet. Men jag härdade ut, nu börjar det kännas lite bättre ikväll.
Denna gången var det verkligen inte ryggskott, tror det kan ha varit någon form av inflammation.
Pappa ligger inne igen, får se hur det går denna gången. Borde väl bli bra någon gång? Har man gått på antibiotika i nästan ett halvå så borde man vara rätt less...

Inspirationen började komma så smått förra veckan. På fredagen var jag och Linnzan i sthlm och flanerade runt och småshoppade lite. Mycket trevligt var det och god mat åt vi på Jensens böfus.

Söndagen ägnades (trots smärtor) åt pyssel med Linn som kom över. Vi knåpade ihop lite av varje. Jag påbörjade min valborgsklänning och sydde en förvaringskorg.

Nu ikväll har jag sytt en brödkorg, jättesöt att ha på bordet till hårt bröd!

Inga kommentarer: