tisdag 4 januari 2011

Tävling

Nytt år och nya krafter!
Själv inleder jag år 2011 med en ny hudkräm, Cliniderm
Cliniderm är en hudvårdsserie framtagen just för våra nordiska förhållanden



Tag chansen och vinn en gåvobox innehållandes:
*Day Cream
*Cleansing milk
*Barrier repair
*Serum
*Night cream
*Skin tonic

För att tävla så måste du svara på följande frågor:
1. Nämn två av hudens viktigaste skyddsbarriär
2. Klimatblandningen balanserar hudens... (vadå?)
3. Finns Cliniderm för män?

Rätt svar hittar du på Cliniderms hemsida www.cliniderm.se
När du hittat rätt svar mailar du dem till mig på e-mail: carrok81@hotmail.com
Samt lämna en kommentar till detta inlägg varför just du förtjänar att vinna gåvoboxen.
Tävlingen pågår till den 20 januari.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill vara med! Har mailat dig nyss.

Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!


Hoppas på tur!
Mvh//Malin

Anonym sa...

Jag vill vinna då jag alltid har velat testa cliniderms produkter men tyvärr ej haft pengarna till det, och nu finns chansen att testa alla som jag vill ha =)

hade varit fantastiskt roligt att fåp denna chans.håller mina tummar på vinst=)

Mvh sandra

sandra sa...

ååå gud va glad jag blev =D känner mig som ett barn på julafton haha =)
Tack så mycket hoppas din dag blir lika bra som min just blev,massa kramar från mig!!!<3