söndag 26 december 2010

Vinterkjol

Idag har jag verkligen varit kreativ, har sytt en hel del. Bla denna kjolen.
Jag brukar alltid bli kall om rumpan, spelar nästan egentligen ingen roll vad jag har på mig. Men nuför tiden så har jag alltid tights, aldrig någonsin byxor. Så då passade jag på att sy denna fleecekjol, jag ser den som en överdragskjol när jag ska ut i kylan. Men jag tyckte inte att det skadade att jag piffade till den lite med några blommor i vit fleece. I mitten av blommorna så sydde jag på en grön glaspärla.


2 kommentarer:

Karin sa...

Hej! Vad fina saker du har gjort! Sitter du och syr mitt i natten ... ingen trött småbarnsmamma där inte :) Ha en riktigt god fortsättning och Gott Nytt År! Kram Karin

Holgis sa...

Här är det bara bra! Vet inte om Linn har hunnit prata med dig än men jag tänkte ha lite pysselmys här på fredag o du är så välkommen om du nu kan vill säga.