söndag 10 augusti 2008

Då var det klart

Både konsert och lägenhetsvisning är avklarat!

Igår var det då Winnerbäck som jag har sett fram emot så länge. Trist var att det var ihållande regn i ca: 2 timmar, men det var ändå en häftig stämning ändå.
Jag var där redan 17 då det var insläpp, allt skulle starta vid 18. Men det var ju en del andra artister där med. Lasse gick på först kl 21:00. Miss Li var innan och hon är ju bra, trist kanske att allt låter ungefär likadant. Jag tror att man fort tröttnar på hennes röst efter ett tag. Bäst var ändå duetten med Lasse, den var guld.
Lasse då, ja han var ju lika bra som han är. Många artister gör sig ju inte live, men detta var precis så som han låter på sina skivor. Samma fina röst. 2 timmar spelade han, jag var lite besviken fram tills absolut sista låten för då kom den. Min favorit, hjärter dams sista sång. Åhh när han sjöng den så frös jag. Han satt ensam på en upplyst scen och allt var svart runtomkring. Visserligen var det kyligt ute, men oj vad jag rös, så bra var det!

Lägenhetsvisningen gick av stapeln idag kl 15:00. Ja jag har verkligen bestämt mig, jag ska bjuda på den. Vi får se vad de andra kan tänkas vara beredda att ge, självklart förstår väl jag med att man inte kan bjuda hur mycket som helt, men den är helt perfekt för lilla mig. På något vis så känner jag mig inte lika nervös längre. På onsdag börjar budgivningen så vi får väl se hur det känns då...

Inga kommentarer: