onsdag 15 februari 2012

Till en 40 åring

Återigen så föll jag för färgerna brunt och guld, här i sällskap av svart. I lördags så var vi bjudna på ett mycket trevligt 40 års kalas och tog med detta kort. Jag satt med kortet in i det sista, ibland tar det sådan tid när man ska fundera ut hur man vill ha det. Tyvärr blev det bara 2 enkla bilder, men det visar ju ändå hur det såg ut.
Återigen använder jag den söta klockan från Tim Holtz, den heter Pocket Watches & Steampunk Set och är i 2 olika mönster.
Ligger hemma och är sjuk, har inte direkt haft ork till något. Sen har jag ju min lilla My som ständigt kräver sin uppmärksamhet. Men nu på kvällen så fick jag iallafall lite ork till att blogga. Fick även 4 nya dies från e-bay, det är så trevligt när de där paketen dimper ner i brevlådan.

1 kommentar:

Susy sa...

Otroligt vackert kort!
Krya på dig nu!

KRAM SUSY