fredag 10 februari 2012

Inflyttningskort

Hej alla, så härligt med fredag och helg. Själv var jag ledig idag och tog med My till stan och fikade. Ikväll är vi bjudna på middag till några vänner som just har flyttat. Det ska bli så spännande att se deras hus. Tar med mig detta kort som jag hoppas att de kommer att uppskatta.
Jag lade lite guldfärg på rosorna för att piffa till dem.Den söta lilla klockan kommer från Tom Holtz embossingfolder.
Till sist fick jag användning för min söta heartmade stämpel på baksidan.

3 kommentarer:

Susy sa...

Vilket underbart fint kort!

KRAM SUSY

Karin sa...

Så fint Caroline!
Hörde att du också var förkyld, det är jag med, det blir inget pyssel på Scrapdraken ikväll :(
Krya på dig!
Kram Karin

Caroline sa...

Tack så mycket tjejer!
Jaså är det scrapdraken den heter nu. Ja jag hade ju planerat att gå dit ikväll men mår inget bra alls.
Kram på er!