måndag 5 september 2011

Sorg, sjukhus och massproduktion...

De två senaste veckorna har varit som ett grått töcken för oss. Från att ha planerat och sytt babykläder till vår kommande lilla knodd som var beräknad till 20 januari så har vi legat på sjukhus då vår lilla skrutt inte längre ville vara med oss. Känslan när vi var på ultraljud och de visade på skärmen att det inte fanns någon hjärtverksamhet eller aktivitet överhuvudtaget är obeskrivlig.
Första veckan var absolut värst psykiskt, denna vecka har jag tagit tag i massa nya projekt. Jag har bla massproducerat nya kläder till My.

Först blev det ett par jeans i mjukt stretchtyg med muddar i trikå.
Nedtill på ena benet sydde jag på några fjärilar.
En mjuk trikåklänning sydd med tyger från Ohlssonstyger
Sen tyckte jag att My behövde ett par "skrot" byxor som hon kan ha när hon skrotar runt i trädgården. Sydde dem i grå fleece och det gör inget om hon fläckar ner dem.


1 kommentar:

Jenny M sa...

Krama My från mig!