onsdag 14 september 2011

Geisha Anya

I fredags satt jag och scrappade sent på kvällen, fick till detta kort som går direkt till svägerskan som nyligen fyllde år.

Material:
I grunden har jag använt en benvit basic cardstock
Den bruna kommer från maja design och heter Paula 01
Stämpeln heter Geisha Anya från Greeting Farm, här färglagd med promarker
Bandet fick jag runt en chokladask och det passar väldigt bra på detta kort då min svägerska heter just Anneli K.
Solfjädern gjord med ett orange "okänt" papper.
Övrigt, svirvlar med paperpen, blommor och utstansade blad.

3 kommentarer:

Holgis sa...

Hej!
Jag skulle vart där i onsdags men låg med feber o ngt magvirus hela förra veckan.Synd jag missade dig,men det blir fler gånger. Ska ha kurs där nere nästa tisdag. Lite nervigt!
Ha det så länge!

Holgis sa...

Ah, det kan nog bli en sväng på torsdag om jag hinner. Har lite här hemma som måste vara klart tills på lö innan bara.

Holgis sa...

Läste precis att det är en Kort-1 kurs hos Monica på torsdag. Jag ska oavsett dit imorgon och ev en sväng på lördag.