måndag 7 februari 2011

Felix 6 år

Jag har varit så himla pysselsugen på sistone. Det har mest varit inriktat mot scrapping. På onsdag ska jag till The scrapbookstore och jag har en lång inköpslista med mig i väskan!

Min brorson Felix fyller 6 år och jag tyckte det var härligt att få göra ett kort med så mycket härliga färger.
Den gröna Cardstocken heter grade school numbers från panduro. Den lilla figuren har jag hittat i en mönstertidning och klippt ut i randigt papper. Svirlarna inuti kortet är gjorda med 3D glitter som är ämnat för tyg, det är som en tub du kan skriva med eller som jag har gjort, dutta ut färg. Torktiden är lång, men det är det värt för det blir ganska häftigt resultat.

1 kommentar:

Karin sa...

Hej Caroline! Jag är också superpysselsugen hela tiden, tyvärr måst eman ju åka o jobba också ... Jag kommer inte på onsdag, har möte kl 18.00 på jobbet. Tjusigt kort, fint med glitter-duttarna.
Ha det bra!