måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans....

Idag är det alla hjärtans dag och jag och My bestämde oss för att göra ett kort till pappa Robert.

Petrolblå cardstock i båtten, det blå/gröna papperet kommer från panduro, likaså "love" papperet. Har äntligen investerat i en Border Punch,det är ett verktyg som jag stansar ut det som ser ut som en spets.
Pappersrosor i "love papperet" som jag har gjort själv. Rhinestones i bärnstensfärg. Stämpel målad med promarker pennor. Den lilla stämpeln från fram och baksidan tycker jag är så söt, heartmade, även den från panduro. På framsidan är den embossad med versa mark clear stamp och embossingpulvret heter wood violet

4 kommentarer:

Karin sa...

Halloj, så gulligt ! Ha en mysig kväll! Kram

Holgis sa...

Hej! Det hade vart jättekul att följt med till syfestivalen (har tänkt åkt dit flera år nu), tyvärr så har de prickat helgen som jag jobbar natt så jag får hoppas på bättre tur nästa gång. Nu ska jag måla lite, blev väldigt inspirerad på kursen. Pyssla lugnt!
Kram

linnzan sa...

Hej kompis!
Så gulligt det blev när det blev klart! Antar att han blev riktigt glad!
Kram

barbara sa...

kul att du också var på symässan, jag är oxå 30 och räknar min inte som tant ;) så det var väl du och jag å en massa tanter :)