onsdag 17 november 2010

Utmanad!

4 tv-program som jag kollar på för det mesta:
Nyhetsmorgon, arga snickaren, en plats på landet, biggest loser.

4 saker jag gjort idag:
Bakat matbröd, gått långpromenad i skogen med min kompis Marie med hundar o ungar, fikat med Marie, bakat äppelpaj som bjöds när svärföräldrarna tittade in på en fika.

4 saker jag längtar efter:
Mer tid (barnfri) för alla mina sjutusen projekt, att huset ska bli klart nån gång, julbordskryssning med jobbet, vårfix i trädgården.

4 saker på önskelistan:
En grym 50.000 kr symaskin från husqvarna som kan brodera (drömma kan man ju alltid göra), min 30 års/inflyttningsfest, en trissvinst vore trevligt, att mitt badkar blir monterat och badningsbart snart!

4 saker jag hatar:
TONFISK, att inte ha någon tid över, när saker aldrig blir färdiga, halka.

4 personer som jag i min tur utmanar: Jag vet inte, någon som känner sig manad?

Inga kommentarer: