fredag 23 januari 2009

Det har varit jul....

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här men jag är lite handikappad för tillfället. Jag har varit på sjukhuset och gjort en magnetröntgen och resultatet de såg var att jag hade diskbråck. Jag har väldigt ont i nedre delen av ryggen och dessa smärtor strålar ner i benen och ut i fötterna. Därav kan jag inte sitta särskilt längre stunder, så pyssel framför symaskinen blir ganska svårt för mig...

Som det ser ut nu kan det bli aktuellt med en operation, men efter det ska jag kunna bli helt frisk och kry igen. Så jag går och hoppas och väntar. Jobbar bara halvtid men det är tungt det med.

Iallafall vill jag peta in en bild på min julklapp som jag fick av min kära kära vänn Linnzan. Det är en nessecer som hon har sytt själv, ja det är en duktig tös ;o)

Tack så mycket Linn, jag uppskattar verkligen att du la ner sådan tid och arbete på att sy denna åt mig! Sen skadar det ju inte att den verkligen blev supersnygg. Stort tack!

1 kommentar:

Ekberga sa...

Supersnygg necessär!
Krya på dig
Kram