fredag 23 januari 2009

28 år fyllda

Visst låter det förskräckligt? Kan det vara möjligt att tiden verkligen går så fort? Jag tyckte jag nyss fyllde 23... Aja, det är bara att göra det bästa utav situationen, det går ju inte att spola tillbaka tiden...

Visst kanske det är tråkigt att man blir äldre, men roligt med att fylla år är alla fina presenter man får. Å den där Linnzan är inte så dum hon inte, utav henne fick jag detta som jag blev så himla glad för. Hon hade gjort en pysselpåse till mig med ett jättehärligt färgglatt tyg, det blir nog en väska utav det. Sen fick jag en ljust tyg med ljusa lila ränder i, tyvärr har jag inte kommit på vad jag ska göra utav det ännu. Sen fick jag ett supermysigt handfärgat garn, så nu blir det till att sticka, jag tror det kommer att bli en mössa. Sen får vi inte glömma det handgjorda kortet med fantastiska blommor på. Hur fint som helst! Återigen stort tack.
(Kompis, lördag 7 feb smäller det, då ska vi se tv :o)
Mina föräldrar var inte sämre de heller, de hade köpt en fågelholk/fågelbord i ljustrosa. Hur sött som helst. Jag får se om jag vågar sätta upp det i stugan, jag är nog lite rädd för att nån ska stjäla det...

1 kommentar:

linnzan sa...

Tjenixen!
Vad kul att du ska göra överkast av det lila tyget. Själv har jag monterat min nya provdocka och har börjat knåpa på en sommarklänning. Dockan är verkligen guld! Ja, vi bokar 7:e du och jag!
Kram