onsdag 23 mars 2011

Frame Card

Jag har gjort ett framecard-ramkort till Linn som fyller år idag!
Igår bjöd hon på våfflor och vi firade hennes födelsedag med lite pyssel. Supertrevligt trots en elak förkylning som jag dras med.


Detta kortet var superkul att göra, det är en hel del pyssel att få ihop det. Men det var verkligen en kul modell som jag gärna gör fler av.

Brunt cardstock med blommor på från Weralena. Turkosa papperet på insidan har jag embossat själv och färgat med distress. Blommor är hemgjorda+köpta i The scrapbookstore, rhinestones från panduro, små utstansade blad. "Tag" från klippark, sagan om våren.
Stämpel från The greeting farm, färglagd med promarker.

5 kommentarer:

Holgis sa...

Läckert det blev, Det var en kortvariant jag inte sett på riktigt länge om överhuvudtaget =)
Ska strax ta mig ner till Scrapbookstore o sätta mig o montera massa magnoliastämplar o ev göra ett födelsedagskort som det inte är ngn panik med.
Ha det gott!

Karin sa...

Hej Caroline, vilket superfint kort! Linn måste ha blivit jätteglad!
Hoppas din förkylning ger med sig, nu blir det middag och bowling med jobbet!
Kram

Jenny sa...

Ja det var verkligen fint. Ser ut som det varit kul att göra också som du säger.

linnzan sa...

Hej vännen!
Jag blev jätteglad för kortet! Verkligen superfint och en galet snygg vikning.
Kram

jessie72 sa...

Hej C.
Jätte fint kort! Vad kul att du nämnt min butik. Skicka mig gärna ett mail med din adress så kommer det nått litet på posten. M v h Jessica
www.weralena.se