måndag 18 oktober 2010

Gratulationskort

I fredags kväll somnade både sambon och dottern redan kl 21, gissa vem som satt och scrappade till midnatt?

Det blev ett kort till en som fyller 75 år, Jag ville få fram ett kort som skulle se lite nött ut, så här fick jag verkligen användning för saxen.
I botten har jag använt ett cremefärgat cardstock. Ovanpå det en sandfärgad variant med vita blommor från panduro. Nästa lager är i en skimrande turkos variant från Mians i Enköping. Övrigt är stämplar, blommor från The scrapbookstore, utstansad fjäril, sidenband och ljusblå rhinestones. Kanterna är "sotade" med en brun stämpeldyna.

3 kommentarer:

Karin sa...

Hallå, vilket fint kort! Skönt att passa på att pyssla när alla andra sover :) Hoppas ni trivs bra i nya huset! Kram Karin

Holgis sa...

Hej hopp! Det där kortet är riktigt bra, blomstämpeln är riktigt snygg när den kommer på ett kort. Kanske skulle börja använda min lite mer =)
Synd jag inte orkade bort i onsdags, jobbade och var förkyld och idag är Trollhättan men nästa vecka kommer jag igen. Ha det gott!

linnzan sa...

Shit vilket fint kort du har gjort!!!!