onsdag 27 februari 2008

Hysterisk onsdag?


Är det verkligen onsdag idag? Jag tror det, står så i almanackan. Står även att jag ska tvätta ikväll. Huh. Jag bor på 3.e våningen utan hiss och tvättstugan ligger i källaren, så totalt blir det 6 halvtrappor. Torsdag = Träningsvärk. Men men vardagsmotionen är ju den bästa motionen säger de.

Jag e trött idag, trött och slut. På jobbet är det knas. Inget jag orkar eller vill ta just här och nu.
Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Jag slutar om 1,5 timme.

Detta är mitt första blogginlägg, mycket spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Längesen jag kände mig så fångad av en text! Märkligt vad sådan ren och ädel poesi kan göra för en människa... Imorgon ska jag vakna upp och vara en ny människa, inspirerad av det vackra ordet. Tanken av att se Caroline behöva kämpa sig upp för dessa diaboliska trappsteg sätter djupa spår i min själ, men får mig samtidigt att vilja kämpa ännu hårdare... Tack!! ;)